Adsence

Διάφορα χρήσιμα για την αναπηρία

Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Νοσηλευτης από Θεσσαλονίκη προσφέρει υπηρεσίες

Πρώτα απ’ όλα να συστηθώ. Λέγομαι Άρης και είμαι Νοσηλευτής Συγχαρητήρια για όσα και ότι κάνετε εδώ μέσα. Πριν μπω στη διαδικασία να γράψω όλα αυτά πηρά πρώτα την άδεια του admin για να είμαι σίγουρος ότι δεν κάνω κάτι που δεν βασίζεται /σέβεται σους κανόνες του Forum. Όπως είπα και στην αρχή είμαι Νοσηλευτής ΤΕΙ (ΤΕ) με εμπειρία 4 χρόνων σε Γενική/Καρδιοχειρουργική Μονάδα Εντατικής Θεραπείας σε ιδιωτική κλινική της Θεσσαλονίκης. Πλέον όμως έχω ξεκινήσει κάτι δικό μου χωρίς να ανήκω σε καμία εταιρία του χώρου. Με τη βοήθεια φίλων, συναδέλφων, ιατρών και φυσιοθεραπευτών έχω ξεκινήσει την παροχή υπηρεσιών υγείας κατ’ οίκον και εντός ιδρύματος και εννοώ αποκλειστική φροντίδα-Νοσηλεία. Αν μπορώ να φανώ χρήσιμος σε κάτι θα χαρώ να λάβω κάποια ειδοποίηση με προσωπικό η ανοιχτό μήνυμα εδώ μέσα η στο τηλ μου αν μου το ζητήσετε. Θα προσπαθήσω να απαντήσω σε ότι ανήκει στην αρμοδιότητα και στα καθήκοντα μου καθώς και να προσφέρω τις υπηρεσίες μου και αυτό αφορά όσους είστε από Θεσσαλονίκη για ευνόητους λόγους Φιλικά Άρης η αγγελία εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου